Sunday, April 27, 2014

What I've been up to - instagram mix.


Jeden z pierwszych słonecznych weekendów spędzony w Poznaniu stąd ta radość :)
Sun can make girl very happy.



1,2  Jak widać lubię burgery. 3. Wsparcie podczas nauki to podstawa. 4. Ten smak będzie mi towarzyszył tego lata.

1,2 "Once you kill a cow, you gotta make a burger" 3. Good support, during studying, is always needed. 4. Blackberry Somersby is my top one this spring!

1,2 Weekend w Poznaniu i obowiązkowo Stary Browar z najbardziej urokliwym, wielkanocnym wystrojem. 3 Po zwiedzaniu i zakupach czas na chillout w hotelu. 4. Trochę z innej beczki- po raz kolejny mój najsłodszy kuzyn na świecie, mój chłopak i ja.

1,2 Weekend in Poznan and of course shopping in Stary Browar, where I saw the cuttest easter decoration.
3 After sightseeing and shopping time to relax in our hotel room.
4 Now something cutter than previous pictures- my lovely cousin, me and my boyfriend. 

Dla zainteresowanych moje konto na instagram to @adawalasiak
If you want to see more of my pics follow me @adawalasiak

4 comments: