Thursday, May 8, 2014

Oversized sweater and bright t-shirt.


Przyznaję się bez bicia że jestem fanką jaskrawych i pastelowych kolorów. Za każdym razem, gdy robię zakupy z którąś z moich koleżanek i pokazuję im coś właśnie w takim kolorze, zawsze pada tekst "Wiedziałam że mi to pokażesz". Nic na to nie poradzę, pod tym względem jestem bardzo przewidywalna. Do jaskrawej koszulki dobrałam oversizowy sweter i torbę oraz jasne rurki. Bardzo wiosenna, codzienna stylizacja.

I have to make a confession... I'm addicted to bright and pastel colors. Whenever I'm shopping with my bffs and I'm showing them another bright t-shirt or pastel skirt, they always say "I knew you would show it to me" .What can I say? I'm predictable. Today I styled bright t-shirt with oversized sweater and bag and I added my new favourite skinny trousers. Typically spring and everyday outfit.


I was wearing
T-shirt H&M
Sweater Zara
Bag Zara
Flats Bershka
Watch Marc by Marc Jacobs
Trousers Stradivarius



3 comments:

  1. Świetnie wyglądasz, sweter jest rewelacyjny :)

    ReplyDelete
  2. Piękny uśmiech;)! Bardzo podoba mi się Twoja torba i bluzka;) super stylizacja. Pozdrawiam;)

    ReplyDelete