Thursday, August 14, 2014

New in: my b-day gifts!

Dla mnie wakacje od zawsze były dodatkowym powodem do radości, ponieważ 22 lipca obchodzę urodziny. W tym roku postanowiłam jej uczcić nieco huczniej i wyprawiłam imprezę dla moich znajomych. Jak zawsze najbliżsi mnie nie zawiedli. Popatrzcie tylko co dostałam :)

I love summer not only because hot wheather and free time, but also because my birthday is 22 of July. This year I decided to celebarte it even bigger and I made a party for my closest friends. Look at these beautiful gifts that I got.


Po raz pierwszy na okładce Vogue - genialny pomysł plus przeurocza bransoletka, z którą nie rozstaję się od tamtej pory.

Isn't this super cute? I have to say I was moved. Can you spot my new cute bracelet? I'm wearing it all the time since then.


Mój chłopak wie czego mi potrzeba. Niecałe dwa miesiące wcześniej przymierzałam z nim ta kurtkę, ale niestety musiałam wtedy kupić milion innych rzeczy do których nie należał kolejny żakiet. Mój sprytny chłopak poczekał do moich urodzin i kupił mi ją sprawiając mi wielką przyjemność. Możecie się wkrótce spodziewać stylizacji!

My bf knows how tu suprise me. He knew that I fell in love with it when I tried this on. Can't wait to make an outfit post with this beautie!

Widać że ktoś bardzo dobrze zna mój gust. Pastelowych lakierów nigdy za wiele!

Somebody knows my taste! In love with these pastel colors!

2 comments: