Słynne domy mody nie dają o sobie zapomnieć i jak co sezon, wybiegając w przyszłość, prezentują nam kampanie reklamowe na następne pory roku. Fani mody czekają z utęsknieniem na sesje zdjęciowe oddające estetykę aktualnych kolekcji i zapowiadające na co warto będzie zwrócić uwagę wiosną i latem.
Najnowsza kampania francuskiego domu mody Chloe z udziałem modelek Caroline Trentini i Eniko Mihalik jest moim zdaniem jedną z lepszych w tym sezonie. Klimat jest bardzo zbliżony do poprzedniej sesji, w której udział brały Sasha Pivovarova i Andrea Diaconu, i która też była sfotografowana przez duet Inez & Vindooh. W poprzednim sezonie dwie dziewczyny wybrały się na przejażdżkę a w najnowszej sesji modelki wyglądają jakby na stałe wybrały życie na łonie natury.
Tym razem też mamy do czynienia z nonszalancją i kobiecością charakterystyczną dla marki. Zdjęcia wyglądają tak naturalnie jakby modelki wcale nie pozowały do aparatu. Blond piękności, zwiewne sukienki w stylu boho, okrągłe okulary rodem z lat 70 i przepiękne scenerie nad brzegiem oceanu przenoszą nas do rajskiej krainy z której nie chcemy się wyrwać.
Nonszalancja, nowoczesność i kobiecość to stałe elementy kolekcji Chloe, które możemy zaobserwować również tym razem. Modelki w naturalnym makijażu wyglądają jakby były umalowane tylko promieniami słońca. Oglądając te zdjęcia od razu przypominają mi się zdjęcia z Woodstock'u 69. Wielkie okulary na pewno okażą się hitem a brązowe torebki na drobnych złotych łańcuszkach są już rozpoznawalnym znakiem marki. Widać że paryski dom mody cały czas ma przed sobą konkretny typ kobiety, którą chce ubierać i co sezon trafia w zupełności w mój gust.
No comments:
Post a Comment