Wednesday, February 11, 2015

Last months via instagram.

1. Przygotowania do egzaminu licencjackiego i nauka do późnej nocy... Na szczęście mam już to dawno za sobą.
2. Najlepszy sposób na wyluzowanie w ciągu dnia: kawa, Vogue i moja niepohamowana miłość do słodyczy.
3. Selfie z okazji wolnego dnia, bo każdy powód jest dobry ;).
4. Jeden z lepszych zakupów ostatnich tygodni. Kiedy zobaczyłam je w sklepie nie mogłam się oprzeć. Zdecydowanie nie jest dane mi dorosnąć.

1. Night before my BA thesis and studying till late night. Gladly it's just memory now.
2. Best way to chill during a day: coffee, Vogue and sweet treat.
3. Selfie to celebarte day off, beacuse there is no such thing as too much selfies.
4. I've just had to buy them. Isn't they super cute? 

Noworoczne selfie.
My selfie just before New Year's Eve party.

 
1. Z moją przyjaciółką wyglądamy podobnie więc stwierdziłyśmy że założymy takie same koszulki.
2. Widzicie to Panowie?
1. Must-have jesiennego wieczoru thriller i lampka wina.
3. I znów impreza sylwestrowa tym razem w gronie przyjaciółek.
 
1. My and my bff look like ssiter so we decided to wear the same t-shirts. 
2. Do you see it guys?
3. Autumn must ahve glass of wine and good thriller.
4. New Year's Eve with my bff's.

Festiwal pizzy i nagle zapomniałam o diecie ;)
Confessions of pizzaholic part one ;)

No comments:

Post a Comment