Friday, April 24, 2015

New in: ready for spring!


 Już od dawna szukałam małej i poręcznej kosmetyczki. Idealnej do torebki, w której mogę nosić tylko najpotrzebniejsze rzeczy. Gdy już się poddałam to cudeńko wpadło mi w oczy. Oczywiście urzekł mnie kolor gdyż jeżeli chodzi o akcesoria to mam mała obsesję na punkcie różu. Na początku starałam się być rozsądna i próbowałam się przekonywać że jest troszkę za droga ale po trzeciej wizycie w sklepie i dziwnym wzroku ekspedientki zdecydowałam że jeżeli jej nie kupię będę żałować. Kosmetyczka ma idealny kształt, mieszczą się w niej najpotrzebniejsze kosmetyki i znakomicie nadaje się do codziennego noszenia w torebce a o to mi właśnie chodziło.

I was looking for a handy cosmetic case for too long and when I gave up this beauty just showed up. It's not hard to guess that I love pink accessories. At first I was trying to convince myself that it's too expensive but after third visit at shop I decided I need it. It has perfect shape and the color it's just gorgeous. 




























Buty/Shoes Zara


Szukając butów "do biegania" na wiosnę nie miałam sprecyzowanych oczekiwań. Wiedziałam że szukam czegoś w podobie balerinko-mokasynów. Miała swój wymarzony typ buta i jak to zwykle bywa niczego podobnego nie znalazłam w żadnym sklepie stacjonarnym czy internetowym. Musiałam więc zejść na ziemię i znaleźć coś bardziej dostępnego. Te buty wpadły mi w oko jako pierwsze i także tym razem pierwszy  typ był najlepszy. Na nodze wyglądają obłędnie i będą się świetnie komponować z większością moich ubrań oraz ożywią nawet najbardziej klasyczne stylizacje.

I was looking for a perfect flat shoes for spring and I've had some ideas in my head how those shoes should look like. Of course when you design your own shoes in your imagination you can't find them in shop. That kind of story happens to me every time I go shopping so I've decided to find something more at hand and buy pair that will charm me. These was my first pick and as the say first pick is the best. They look lovely on me feet and their shape is quite odd so I think that my new find will brighten up most of my oufits.

 Spódnica/Skirt Mango
Kopertówka/Clutch Be my Lilou

Ta spódniczka totalnie przykuła moją uwagę gdy po raz pierwszy zobaczyłam nową kolekcję Mango. Jej etniczny wzór nawiązuje do stylu hippie, który jest teraz na topie i o którym pisałam w jednej z poprzednich notek. Poza tym uwielbiam wszystko co kojarzy się ze stylem boho. Kolejna wiosenna "nowością" jest koralowa kopertówka. Choć ta kopertówka gości w moje garderobie od jakiegoś czasu, to dopiero teraz nadszedł jej moment. To że uwielbiam żywe kolory nie jest chyba dla nikogo zaskoczeniem i sama zastanawiam się czy kiedykolwiek mi się znudzą.

When I saw this skirt for the first time I knew It has to hang in my closet. As I wrote in one of my previous post I'm really into hippie trend this season so I couldn't help myself and I had to buy it. Another "new" thing for spring is my Christmas present from my boyfriend. This coral clutch has waited too long to be worn and finally it's its time. It's not a suprise that I adore bright colors and I wonder if I will ever get bored with vivid colors.

No comments:

Post a Comment